+38 073 173 273 0Підтримка клієнтів

У нашому інтернет-магазині діють такі правила повернення:

 

До моменту отримання товару

Якщо Ви оплатили замовлення банківською карткою, то Ви маєте право на повернення грошей. Щоб отримати повернення, зверніться до нас у день оплати до того, як ми відправимо товар. Гроші будуть повернуті на ті ж реквізити, з яких була здійснена оплата, безготівковим шляхом. Термін повернення складає 3 календарних дня з моменту звернення.

При отриманні товару

Будь ласка, перевіряйте зовнішній вигляд та комплектність замовлення при отриманні. Якщо виявите недостачу, крадіжку або пошкодження товару, зверніться до перевізника (Нова Пошта) і напишіть претензію. Після розгляду претензії, гроші будуть повернені Вам. Також, будь ласка, повідомте нас про такі випадки, щоб уникнути непорозумінь після отримання товару.

Чай та інші продовольчі товари

Вам надається можливість повернути товари, які не відповідають вимогам якості, такі як: непридатні для використання, з порушенням обов’язкових вимог до товару, зі строком придатності, що закінчився, а також доставлені в упаковці з пошкодженою цілісністю. Товари, які відповідають вимогам якості, не можуть бути повернуті або обмінені.

Посуд та інші непродовольчі товари

Як передбачено статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у випадках, коли клієнт не задоволений непродовольчим товаром, він має право повернути його протягом 14 днів. Однак, повернення товару можливе лише у випадку, якщо він не був використаний, зберіг первісний вигляд, оригінальну упаковку (з фірмовими елементами), а також не має пошкоджень на фабричних ярликах, бирках, наклейках та інших елементах.

 

Відправлення посилки з поверненням здійснюється за рахунок клієнта.

Прохання заздалегідь зв’язатися з нами для уточнення нюансів, пов’язаних із поверненням або обміном товару. Вкажіть номер замовлення, причину повернення, у разі потреби – фотографії товару.